"Biitlid"

Mauri Kunnas, 78lk Sinisukk 2014

Koomiksiraamat!
Ma isegi ei mäleta, millal ma koomikseid viimati lugesin.
Aitäh toredatele inimestele Tallinna Keskraamatukogust, kes väga vaheldusrikka lugemisprogrammi "Raamatuga kevadesse" on kokku pannud!

Raamat on ansambli The Beatles algusaegadest. Päris algusaegadest, raamatus on ka bändiliikmete lapsepõlveaegadest. Kuna tegemist on jällegi teemaga, kus mul eelteadmised puuduvad (peale enimtuntud laulude teadmisega), olen tänulik uue informatsiooni eest. Sisu ümber jutustada pole mõtet, huvilised teavad ja teiste jaoks oleks mu jutt praegu pikem, kui koomiksi läbilugemine. Igatahes oli kõigi liikmete lapsepõlv keeruline ja enne suurt kuulsust pidid nad leppima väiksema tähelepanuga.



Raamatu autor on tore. Siin ta küll tugineb teadaolevatele materjalidele (loodetavasti, muidu mu uued teadmised on hoopis loomingulised tõlgendused), kuid nii palju kui mäletan on Mauri Kunnas väga vahva kirjutaja ja oskab väga õnnestunult ka fantaseerida. Ta on autor ka raamatule "Pööraselt põnev autoraamat" mida kunagi kõige suuremaga lugesime ja mis oli naljakas. Kuna nüüd on kõige väiksem umbes samas vanuses ja huvitub masinatest, võiks uue ringiga raamatukogust võtta ja vaadata, kas on ikka sama naljakas :)

Ega ma enne eriti koomiksiraamatuid lugenud polegi. Miki Hiire koomiksid ei ole nii pikad ja on oma enda ajakirjas (mitte kõvade kaantega raamatus kujutamas ajalugu). Huvitav źanr. Kuidas jaotada sisu piltidele, paigutada kõik vajalik ühele pisikesele pildile ja pakkuda lugejale peale selle veel silmailu (ja äratuntavaid tegelasi). Kindlasti on seal omajagu nuputamist ja pikka ettevalmistamist.

Huvi joonistatud raamatute vastu sai alguse.
Ootan huviga järgmist!

Comments

Popular Posts