"Uduprints"

LV nr.47. Kaks sarnase kaanega raamatut (paaris raamatuga "Klaasloss")
Carlos Ruiz Zafon, 168lk Varrak 2015 


Üllatavalt võimas raamat!
Natuke müstikat, natuke saladusi ja ägedad nutikad noored, kes seiklusesse satuvad. Seiklus on küll kurjuse eest põgenemine, aga omapäi nad asjadega tegelevad ja hakkama saada proovivad. Ühes väikeses mereäärses linnas on pikemat aega üks maja tühjana seisnud. Sinna kolib perekond kolme lapsega, keskmine laps leiab endale kohalike seast sõbra ja... siis hakkavad asjad juhtuma. Sellised ohtlikud asjad, mille võimalikkus paljud inimesed kahtleksid. Näiteks mingid asjad, mis peaksid olema paigal, hakkavad liikuma. Ja kuskil on keegi, kes peaks olema juba ammu lahkunud...

Raamat on üsna lühike, aga ta suudab huvitavalt kulgeda. Alguses on rahulik sissejuhatav osa, siis on rahulik edasiminek, kus hakatakse juba vihjeid vaikselt andma. Selle aja peale olin ma üsna kindel, et teised raamatututvustajad Facebooki Lugemise Väljakutse grupist on saanud raamatust elamuse, mis mulle kättesaamatuks jääb, sest lubati midagi... mis tundus veidike õudne (ja nii ma igaks juhuks õhtul pimedas raamatut läbi lugeda ei julgenud). Aga selle elamuse sain ka mina. Raamat tasub kindlasti lõpuni lugeda, sest viimastes peatükkides suudab autor luua väga elava emotsiooni. Nii mul hakkas ka üsna jube nagu teistel ja pidin peale seda heledas päikesevalguses suurema lapsega vaatama ära vana klassiku "Ring". See oli ka päris kõhe, aga vähem.

Comments

Popular Posts