"Tere, tere tiipajalga!"

Sain loetud tänu Võru Raamatukogu FB postitusele, mida jagas üks tore neiu mu sõbralistist ja kus oli viide üleslaetud "Tere, tere tiipajalga" PDF-ile. Seekord mul aga raamatuga seoses erilist emotsiooni ei tekkinud ja lood jätsid üsna kurva üldmulje.

Miks peab jutustama edasi lugusid ebaõiglusest ja sellest, et heateod saavad karistatud? Natuke toredam oli, kui jutt oli vormistatud muistendina... et alates mingist pettusest on kellegi omavaheline läbisaamine rikutud... Meeldis ka lugu, mis jutustas miks kassid hiiri söövad. Et see on karistus, mis paneb meenutama, et teiste väärtuslikku kraami varastada ei tohi ja samas meeldetuletus oli toiduvaliku piiramine jättes alles siiski maitsva valiku... on kasvatusmeetodina minu arvates väga meeldiv (ja varastatud saiast jäid nad juba ennemalt ilma).

Ma ei oskagi rohkem kosta. Ei olnud minu maitse. Kokku aga on pandud kenasti, formaat mõnus lühike, illustratsioonid ka sees.

Comments

Popular Posts