Märts- KOKKUVÕTE

Läbi sai loetud 5 raamatut (1072lk)
FB lugemise väljakutsest 0 teemat (kokku läbitud 9 nagu veebruari lõpuks)
0 raamatut saatusesepa kaasategemiseks (aga raamat valitud, lähen edasi ja lõpetan hiljem)
0 raamatut ajalooväljakutse kaasategemiseks (mõtlen, kas jätkan või ei, 2 raamatut olen juba võlgu)
0 raamatut rahvajutu aastast (jätkan, lõpetan aprilli esimestel päevadel)


Kummaline aasta on.
Jaanuaris leidsin hästi laheda koha endale raamatukogus, jäin kooliasjadega ajahädasse ja lugesin vähe. Veebruaris olin pikalt haige, oli päris korralik aeg kui lugeda ei saanud... See kuu on pidevalt koduseid asju ja kiireid asju ja viimati lugesin nii vähe... eelmisel kevadel eksamisessioonil vist. Praegu on igal kuul mõni rõõmus või kurb üllatus olnud, mis aega neelab.

Aga ma olen siiski rõõmus. Siin valikus on 3 raamatut (ülemised), mis mulle VÄGA meeldisid. Alumises reas on 2, millest ei saanud suuri lemmikuid, kuid mis olid igati huvitavad ja tekitasid vähemalt mõne küsimuse ja mõtte. Ehk siis soov jätkata sel aastal vaid naudingut pakkuvate raamatutega on täitunud.
"Tüdrukune"- ma loodan, et see jõuab kuskile kohustuslikku kirjandusse. Seal on väga huvitavaid teemasid, mille üle kuskil grupiga arutleda ja värske sisu ühiskondlikust pildist (kohustusliku kirjanduse raamatud on tihti klassikaliselt üldised ja/või nimekirja võetud juba aastaid tagasi).
"451° Fahrenheiti"- kui ma muidu raamatuid kinkida ei julge, sest noh mulle meeldib ja kõnetab, aga äkki teist inimest mitte... siis see tundub küll selline neutraalne valik lugemist ja ilukirjandust nautivale inimesele.
"Minu Las Vegas"- üks uus suur lemmik Minu-sarjast. Tõsieluline näide, et unista ja pinguta ja tulemus tuleb. Lihtsalt ära anna alla ja ole realistlik oma eesmärkide osas, aga ära sea neid liiga madalale :)

Kuidas eelmise kuu soovidega läks?
Ulmekirjanduse alla sobivad Fahrenheidid, nii et edasiminek toimus eelmise aasta ulmeväljakutse täitmiseks.
Jätkamine väiksemate väljakutsetega... noh nii ja naa. Rahvajuttudega olen järje peal. Aga et ma nii väga olen tahtnud eelmise kuu lõpus seda ajaloo oma teha, siis anname talle ühe võimaluse veel :)
Lõputööga olen hästi natuke lugenud, mõned raamatud on olemas, millest kasu võib olla. Olen teinud videokõne oma juhendajaga ja teinud esmase kokkuleppe välitöö osas. Asjad liiguvad.
Poolikud raamatud oleks ma võinud siia kirja panna. Ilmselt Fahrenheidid olid pooleli? Praegu ei meenu mulle pooleliolevaid raamatuid. Seega selle punkti panen lukku, ei mäleta, pole probleemi.
Heade raamatutega jätkamine on väga edukalt läinud.

Mida ma ootan järgmiselt kuult?
Suure väljakutsega peaks midagi ette võtma, muidu olen ajahädas või jääb pooleli. Ei oleks maailma lõpp, aga see on huvitav teekond iga aasta :)
Otsustasin, et teen suure väljakutse läbi ka lasteraamatutega (soovitatavalt kooli raamatukogust, kui töökoht ikka alles jääb siin kummalisel ajal, aga võin ka koduste vahendite ja teiste raamatutega jätkata) ja asendan mõned teemad (näiteks Agatha Christie). Mõned loetud, jätkan märtsis.
Rahvajutuaasta raamatu võiks rahulikumas tempos läbi lugeda vahelduseks.
Rohkem plaane ei tee praegu, kaootiline aeg ja põhirõhk jääb ikkagi lastele ja kooliaasta lõpetamisele nii, et ise ka midagi juurde õpiks.



Comments

Popular Posts