"Minu Tokyo"

LV nr.16- Raamat, mille tegevus toimub Aasias 
Maarja Yano, 292lk Petrone Print OÜ 2013


Leidsin ühest Facebooki grupist autori blogi https://maarjablogi.com/ 
Tänu sellele mõni asi ei olnud raamatut lugedes üllatus (näiteks kus autor praeguseks elab ja kellega abielus on). Blogi mulle väga meeldis, hoian kindlasti silma tulevikus peal, mõnus lugemine. Ja et kirjastiil meeldis, võtsin suurima rõõmuga selle punkti tarbeks raamatu ELLUst laenuks.

Mulle meeldis, et raamat oli detailne. Palju oli kirjeldatud tänavaid, erinevaid asukohti, nende iseloomu ja autorit üllatanud suuremaid ja pisemaid asju. Tegemist on looga, kuidas aasta vahetusüliõpilasena annab uusi tuttavaid ja mõjutab edasist elu. Kõige kõhedam oli raamatu lõpuosas maavärinate kirjeldamine, ülejäänud raamatu võiks nimetada uudishimulikuks uudistamiseks. 

Igasuguseid uusi asju sain teada, rohkem kui eelmistest minu-sarja raamatutest. Näiteks jaapanlaste aupaklikkusest oli mitmeid näiteid. Samuti oli erinevaid versioone, kuidas inimesi liigitada (näiteks söögitegemisoskuste järgi või veregrupi järgi, mis annab erinevaid omadusi). Loendamine jaapani keeles tundus väga keeruline ettevõtmine olema (sõltub eseme kujust, loomast või inimesest ja nii edasi). 

Julgen soovitada. Mulle meeldis. Blogi loen edasi ja loodan, et äkki ühel ilusal päeval ilmub mõni raamat veel :)

Comments

Popular Posts