"Alateadvuse alla"

LV nr.10- Luuleraamat
Heiki Vilep, 88lk AS Stilett 2001


Merca eessõna ja illustratsioonidega pisikeses mõõdus raamat.
Mulle meeldivad Heiki Vilepi lasteraamatud. Ühe täiskasvanutele mõeldud raamatu olen ka läbi lugenud. Luuletusi olen üldse häbiväärselt vähe lugenud, aga väljakutse õnneks aeg-ajalt sunnib mugavustsoonist välja... :)

Ütlen täiesti ausalt, et kõik luuletused mulle ei meeldinud.
Kõigist ma ei saanud aru.
Aga oli palju neid, mida mulle tõesti lugeda meeldis. 
Näiteks...
Tühjas aknaraamis
ainuke portree
neljas nurgas nukrus
kunstipärane
tuhatoosis mõtted
lõuendi peal vaim
lillepotis kilkab
juuriajav taim
(lk.18)

Täiskasvanueas ise valitud ja loetud luule ei ole mulle kordagi pettumust valmistanud. Küll ma end ükskord kätte võtan, julguse kokku kogun ja veel mõne läbi loen :)

Comments

Popular Posts