"Küünlamaagia"

 Anastasia, 192lk Paradiis 2016


Seda raamat oli pikka aega üks ahvatlus. Küll ma vaatasin poed läbi ja kasutatud raamatute müügikohad ja mõtlesin, kas nüüd koormata oma riiuleid veel ühe raamatuga, või mitte. Jõulude paiku, veidi enne, sai kiusatus võitu. 

Lugemise ajal aga valdas mind pettumus. Ma ei oodanud raamatutäit rituaale. Ma tahtsin saada vastust küsimusele, miks ma koristades tahan alati küünlaid põlema panna ja miks põleva küünlaga tundub elamine kuidagi rahulikum. Need vastused jäävad saamata. On kristallid, eri värvi küünlad ja rituaalid. Korraks mainitakse pistelist üht-teist, aga kuskile süvitsi ei minda.

Ehk siis sain tünga ja pole sihtgrupp. Juhtub.

Kui keegi aga peaks huvitatud olema sellest, mis ma ülevalpool üles loetlesin, siis palun... Õige raamat :)


PS Pildil olevad küünlad on Võhma küünlavabriku üllatuspakk :)

Comments

Popular Posts