"Ühe äpardi päevik. 2, Rodrick on kunn."

Jeff Kinney, 216lk Ajakirjade Kirjastus 2012

Portsuke elulisi lugusid pere keskmisest lapsest, kellega juhtub asju. Küll ta kardab ujumisvõistlustel stardipauku, küll on tal huvitavaid kogemusi muusikust vennaga (kes müüb talle kalli raha eest ülikehva kodutöö või "õpetab" trumme mängima) või kogemused kooli talendivõistluselt. 

Kiire lugemiselamuse soovijale väga sõbralik valik, raamatus on palju illustratsioone. Istusingi ühel ilusal suvepäeval korraks tekiga väljas ja sai ühe hooga läbi. 


Selliseid raamatuid on lapsevanemana lausa nauding lugeda. Hea on teada, et on ka teisi peresid, kus kolmest lapsest keegi on laisk, keegi teeb pättusi ja kolmas kaebab kõigi peale. Ei ole ideaallapsed, on täiesti tavaline perekond. 

Selline raamat oleks mulle väga meeldinud ka lugejana enda kooliajal. Teistmoodi raamatud on lahedad. Piltidega raamatud on lahedad. Raamatusarjad on tavaliselt mulle alati meeldinud. Ja lihtsad lood, mis ka kiirelt läbi saavad on mu nõrkus siiamaani. Ma arvan, et sellise tausta pealt üles kasvades lähevadki mulle kergusega peale näiteks Heli kirjastuse romantikasarja raamatud :) Sihtgrupp tundub sama, lihtsalt eri vanuses vajame erinevat materjali ja teemasid.


Comments

Popular Posts