"Põhjalikud plaanid"

18. Raamat sõbra või sõbranna riiulist
Nora Roberts, 240lk Ersen 2009


Minu esmatutvus sõbranna lemmikkirjanikuga.
Raamatus on lugu tärkavast armastusest arhitekt Cody ja insener Abra vahel. Nad satuvad koos samasse projekti ning algus on väga pingeline. Üks teostab ideed (näiteks kuspoolt paistab päikeseloojang ilusamini fuajeesse) ja teine näeb asja praktilist poolt (kuidas lihtsam ehitada, kuidas on kulud väiksemad jne). Ja siis särtsub. Ajapikku nad aga avastavad üksteises sarnaseid jooni ja... vastastikuseid tundeid.


Minu jaoks oli natuke palju naistegelase klammergumist mineviku halbade kogemuste külge, kust meespool teda siis välja aitas. Aga see selleks. Armastusromaanidele siiski on omased päästvat rolli etendavad kangelasmehed ja traditsioonid las jäägu.

Tegelikkuses anti raamat välja juba aastal 1989. See oli minu jaoks üllatav. Raamat oli kirjutatud nii, et seda ei pannud tähelegi. Võib-olla minust noorem generatsioon, kelle jaoks lauatelefonid ja automaatvastajad on tundmatu maa... Muus osas midagi eriti ei mainitudki midagi peale rehvide, elektrijuhtmete, rõhk oli suhetel. 

Selleaastase väljakutse raames olen lugenud juba kaks armastusromaani. Kunagi põhikooliajal lugesin neid kõvasti rohkem. Siis anti välja noortele mõeldud sarju, ilmselt oli neil oma osa. Kuigi ma võin peale feminismiloenguid ja suurekskasvamist lugemise vahele silmi pööritada... on nad ju omamoodi toredad. Midagi ilusat.

Comments

Popular Posts